Współpraca B2B – Sprzedawaj nasze produkty!

Do kogo kierujemy ofertę B2B?:

Chciałbyś sprzedawać nasze produkty? nic prostszego. Ofertę kierujemy do sklepów wędkarskich oraz firm zajmujących się dystrybucją towarów w Unii Europejskiej.

Jak rozpocząć współpracę?

Zarejestruj konto firmowe w naszym systemie oraz wypełnij wszystkie dane rozliczeniowe / wysyłki.
Po zakończeniu tego procesu skontaktuj się z nami na nasz adres mailowy : Office@infinityboat.pl z adresu z jakiego zostało utworzone Twoje konto.

Po weryfikacji zostanie przyznany status klienta B2B uwzględniający rabaty oraz warunki handlowe dla firm.

Warunki handlowe

Dla klientów B2B przygotowaliśmy atrakcyjne ceny hurtowe, które dostępne będą po zalogowaniu na aktywowanym koncie oraz pełne wsparcie marketingowe i sprzedażowe.

Wysyłki dla klientów B2B z Polski są darmowe. Wysyłki dla klientów z Unii Europejskiej zostaną wyliczone indywidualnie.

Oczekujemy od klientów utrzymania jakości wystawianych ofert oraz pozytywnego reprezentowania marki.

Płatności

Pierwsze 3 zamówienia za min. 3000 zł rozliczane będą na podstawie przedpłaty. Później przyznajemy 14 dniowy termin odroczonej płatności.

Brak płatności za przeterminowane faktury blokuje możliwość kolejnych zamówień. W przypadku braku płatności powyżej 1 miesiąca od terminu będziemy zmuszeni do rozwiązania współpracy oraz oddania sprawy do windykacji.

Do dyspozycji macie Państwo szybkie płatności PayU oraz przelew tradycyjny. Poniżej znajdziecie dane kont bankowych dla klientów w PLN oraz EURO.

Wsparcie serwisowe B2B

W przypadku wystąpienia problemów ze sprzętem odbieramy go bezpośrednio od klienta praktycznie natychmiast. Wystarczy by klient wypełnił i wysłał do nas formularz reklamacyjny. Po kontakcie wysyłamy po sprzęt kuriera. Wszystkie informacje jak tego dokonać znajdzie w zakładce SERWIS.

W przypadku gdy reklamacja jest zasadna klient oczywiście nie jest obciążony jakimikolwiek kosztami i naprawiony sprzęt zostaje do niego wysłany w terminie do 14 dni roboczych. W przypadku gdy reklamacja nie jest zasadna klient obciążony zostaje kosztami transportu oraz zaproponujemy wycenę kosztu naprawy lub odsyłki towaru.

Realizacja reklamacji w krajach Unii Europejskiej innych niż Polska.
xxxxx DO UZUPEŁNIENIA

Dane firmowe i konto bankowe:

INFINITY DISTRIBUTION S.C.
NIP: 6272792047 , REGON: 528829570
ul. Ludwika Urbanowicza 33/6,
41-500 Chorzów

Konto ING – PLN – Polski Złoty
ING PL
78 1050 1214 1000 0090 8384 9175

Konto ING – EURO
xxxxxxxxx

Telefon kontaktowy: 519 754 803 (tylko w sprawach współpracy B2b)

Adres do zwrotów towarów:

INFINITY DISTRIBUTION S.C.
ul. Ku Dołom 8
44-100 Gliwice

Wyślij do nas wiadomość !

Z największą przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.