SERWIS

FORMULARZ REKLAMACYJNY

    ZASADY SERWISU ŁÓDEK INFINITY:
    W przypadku wystąpienia usterki prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia oraz zapoznanie się z aktualnymi zasadami serwisu.

    – łódki gwarancyjne – wysyłamy naszego kuriera po odbiór. = (w pełni darmowa - ekspres do 14 dni roboczych)
    – łódki pogwarancyjne – klient wysyła łódkę na własny koszt oraz odpowiedzialność. = (pełny przegląd koszt 299zł) (wycena napraw do akceptacji klienta) (przesyłka zwrotna 34,99 zł) (do 30 dni)
    - łódki gwarancyjne (niezasadna reklamacja - uszkodzenie z winy użytkownika) = (pełny przegląd koszt 299zł) (wycena napraw do akceptacji klienta) (zwrot kosztu odbioru 34,99 + przesyłka zwrotna 34,99 zł)

    Łódź dostarczona do nas osobiście na serwis musi zostać odebrana osobiście.
    (prosimy o kontakt telefoniczny przed dostarczeniem łodzi – serwis pracuje w różnych godzinach)

    Łódka powinna być zapakowana w oryginalny zestaw kartonów oraz styropianu. W przypadku braku oryginalnego opakowania użytkownik zobowiązany jest do zapakowania łódki w zamienny karton wypełniony z każdej strony styropianem lub innym podobnym wypełnieniem gwarantującym pełne bezpieczeństwo w transporcie. Nie odpowiadamy za jakiekolwiek uszkodzenia w transporcie jeśli łódka została nieprawidłowo zabezpieczona przez klienta.

    Serwis działa w większości przypadków w formule 14 dni door-to-door. (za wyjątkiem przypadków losowych np. L4, urlop, święta, dni wolne.)

    Klient zobowiązany jest dostarczyć łódkę wyczyszczoną. W przypadku sporych zabrudzeń będziemy doliczać opłatę 59,99zł za czyszczenie.
    Łódka zostanie odesłana dopiero po uregulowaniu przez klienta należności.

    ZGADZAM SIĘ Z REGULAMINEM I WSZYSTKIE INFORMACJE POWYŻEJ SĄ ZGODNE Z PRAWDĄ.

    OŚWIADCZAM, ŻE ZAPOZNAŁEM SIĘ Z INFORMACJĄ O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DOSTĘPNĄ POD ADRESEM: INFINITYBOAT.PL

    CENNIK USŁUG SERWISOWYCH

    • PRZEGLĄD ŁÓDKI PEŁNY – 299 zł (przy łódkach pogwarancyjnych od niego zaczynamy diagnozę)
    • Czyszczenie brudnych łódek zanętowych – 59,99 zł
    • Odsyłka łódki pogwarancyjnej – 34,99 zł
    • Naprawy po przeglądzie wyceniane są indywidualnie.

    Zastrzeżenia:

    1. Łódz powinna zostać wodowana dopiero wtedy kiedy zostaną dokręcone wszystkie ze śróbkadłuba. Użytkownik powinien sprawdzić też czy są obecne wszystkie uszczelki na śrubach zamykających kopułę nad akumulatorami.
    2.Pilot nie powinien mieć jakiegokolwiek kontaktu z wodą.
    3. Po każdej ukończonej dłuższej zasiadce użytkownik powinen:- naładować baterie do pełna- odkręcić gryf oraz pokrywę baterii nad akumulatorami- odłączyć oraz wyciągnąć baterie- poprzez obrót do góry dnem sprawdzić czy nie ma jakichkolwiek śladów wody wewnątrz.- pozostawić łódkę do odparowania pary, która może tworzyć się przez kondensację. Jakiekolwiek sygnały związane z nieprawidłowym działaniem łódki oraz śladami wody powinnyzostać natychmiast zgłoszone a łódz nie użytkowana tylko otwarta i pozostawiona do wyschnięcia.
    4. W przypadku samodzielnej ingerencji i zerwaniu plomb gwarancyjnych – reklamacje nie będąuwzględniane.
    5. Używanie innych baterii niż oryginalne – spowoduje utratę możliwości reklamacji.
    6. Jakiekolwiek zmiany wewnątrz i zewnątrz łódki spowodują utratę gwarancji.
    7. Ładowanie baterii innymi ładowarkami niż oryginalne – spowoduje utratę gwarancji.
    8.Jakiekolwiek uszkodzenie mechaniczne kadłuba – spowoduje utratę gwarancji.
    10. Łódź nie może być włączana bez podłączenia anten w pilocie i łódce.
    11. Łódź nie może by włączona jeśli pilot nie został uruchomiony.
    12. Z plecaka transportowego użytkownik powinen korzystać z pełną ostrożnością pomimo, że są dodatkowo wzmocnione zawsze transportujemy go jak najbliżej ziemi lub zachowujemy ostrożność przy zakładaniu ramion plecaka by w przypadku urwania się któregoś z ramion łódka była asekurowana przez drugie ramię.
    13. W przypadku awarii sprzęt odbieramy od klienta za pomocą kuriera. Klient powinien zabezpieczyć łódkę zanętowa w oryginalny fabryczny karton lub odtworzyć poziom jej zabezpieczeń tzn. łódka spakowana w plecaku transportowym + gruby karton + wypełnienie(styropianowe/inny materiał ochronny) z każdej strony łódki + wzmonienia z kawałków kartonu.W przypadku gdy łódka zostanie wysłana w samym plecaku bez zabezpieczeń klient natychmiast traci gwarancję na sprzęt niezależnie od uszkodzeń a my nie odpowiadamy za jej stan.
    14. Łódka wysyłana na serwis powinna być doprowadzona do stanu czystości. W innym przypadkubędziemy naliczać opłatę dodatkową.
    15. Przed wysyłką łódki klient zobowiązany jest do wrzucenia kartki z imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu do paczki.
    16. Stwierdzenie użytkowania nieoryginalnych baterii w łódce skutkuje utratrą gwarancji.

    2 LATA GWARANCJI PRODUCENTA, SPRAWNY SERWIS ORAZ WSPARCIE TECHNICZNE.

    Gwarantujemy, że każdy z klientów otrzyma pełne wsparcie techniczne odnośnie użytkowania łódek zdalnie sterowanych oraz dedykowanych do nich akcesoriów. Każda łódka objęta jest pełną gwarancją producenta na okres 2 lat i oczywiście po zakończeniu tego okresu świadczymy także usługi serwisu pogwarancyjnego. Centrum serwisowe działa bardzo sprawnie więc w większości przypadków jesteśmy w stanie serwisować produkty w terminie do 14 dni roboczych.

    Adres do wysyłki – SERWIS:

    INFINITYBOAT
    ul.Kijowska 52a
    40-754 Katowice
    serwis@infinityboat.pl

    KONTAKT SERWIS: +48 694 670 110

    Dane firmowe i konto bankowe:

    INFINITY DISTRIBUTION S.C.
    NIP: 6272792047 , REGON: 528829570
    ul. Ludwika Urbanowicza 33/6,
    41-500 Chorzów

    Konto ING – PLN – Polski Złoty
    ING PL
    78 1050 1214 1000 0090 8384 9175

    Konto ING – EURO
    xxxxxxxxx