KONTAKT SERWIS: +48 694 670 110
FORMULARZ REKLAMACYJNY
CENNIK USŁUG SERWISOWYCH
Zastrzeżenia:
1. Łódz powinna zostać wodowana dopiero wtedy kiedy zostaną dokręcone wszystkie ze śróbkadłuba. Użytkownik powinien sprawdzić też czy są obecne wszystkie uszczelki na śrubach zamykających kopułę nad akumulatorami.
2.Pilot nie powinien mieć jakiegokolwiek kontaktu z wodą.
3. Po każdej ukończonej dłuższej zasiadce użytkownik powinen:- naładować baterie do pełna- odkręcić gryf oraz pokrywę baterii nad akumulatorami- odłączyć oraz wyciągnąć baterie- poprzez obrót do góry dnem sprawdzić czy nie ma jakichkolwiek śladów wody wewnątrz.- pozostawić łódkę do odparowania pary, która może tworzyć się przez kondensację. Jakiekolwiek sygnały związane z nieprawidłowym działaniem łódki oraz śladami wody powinnyzostać natychmiast zgłoszone a łódz nie użytkowana tylko otwarta i pozostawiona do wyschnięcia.
4. W przypadku samodzielnej ingerencji i zerwaniu plomb gwarancyjnych – reklamacje nie będąuwzględniane.
5. Używanie innych baterii niż oryginalne – spowoduje utratę możliwości reklamacji.
6. Jakiekolwiek zmiany wewnątrz i zewnątrz łódki spowodują utratę gwarancji.
7. Ładowanie baterii innymi ładowarkami niż oryginalne – spowoduje utratę gwarancji.
8.Jakiekolwiek uszkodzenie mechaniczne kadłuba – spowoduje utratę gwarancji.
10. Łódź nie może być włączana bez podłączenia anten w pilocie i łódce.
11. Łódź nie może by włączona jeśli pilot nie został uruchomiony.
12. Z plecaka transportowego użytkownik powinen korzystać z pełną ostrożnością pomimo, że są dodatkowo wzmocnione zawsze transportujemy go jak najbliżej ziemi lub zachowujemy ostrożność przy zakładaniu ramion plecaka by w przypadku urwania się któregoś z ramion łódka była asekurowana przez drugie ramię.
13. W przypadku awarii sprzęt odbieramy od klienta za pomocą kuriera. Klient powinien zabezpieczyć łódkę zanętowa w oryginalny fabryczny karton lub odtworzyć poziom jej zabezpieczeń tzn. łódka spakowana w plecaku transportowym + gruby karton + wypełnienie(styropianowe/inny materiał ochronny) z każdej strony łódki + wzmonienia z kawałków kartonu.W przypadku gdy łódka zostanie wysłana w samym plecaku bez zabezpieczeń klient natychmiast traci gwarancję na sprzęt niezależnie od uszkodzeń a my nie odpowiadamy za jej stan.
14. Łódka wysyłana na serwis powinna być doprowadzona do stanu czystości. W innym przypadkubędziemy naliczać opłatę dodatkową.
15. Przed wysyłką łódki klient zobowiązany jest do wrzucenia kartki z imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu do paczki.
16. Stwierdzenie użytkowania nieoryginalnych baterii w łódce skutkuje utratrą gwarancji.
2 LATA GWARANCJI PRODUCENTA, SPRAWNY SERWIS ORAZ WSPARCIE TECHNICZNE.
Gwarantujemy, że każdy z klientów otrzyma pełne wsparcie techniczne odnośnie użytkowania łódek zdalnie sterowanych oraz dedykowanych do nich akcesoriów. Każda łódka objęta jest pełną gwarancją producenta na okres 2 lat i oczywiście po zakończeniu tego okresu świadczymy także usługi serwisu pogwarancyjnego. Centrum serwisowe działa bardzo sprawnie więc w większości przypadków jesteśmy w stanie serwisować produkty w terminie do 14 dni roboczych.
Adres do wysyłki – SERWIS:
INFINITYBOAT
ul.Kijowska 52a
40-754 Katowice
serwis@infinityboat.pl
KONTAKT SERWIS: +48 694 670 110
Dane firmowe i konto bankowe:
INFINITY DISTRIBUTION S.C.
NIP: 6272792047 , REGON: 528829570
ul. Ludwika Urbanowicza 33/6,
41-500 Chorzów
Konto ING – PLN – Polski Złoty
ING PL 78 1050 1214 1000 0090 8384 9175
Konto ING – EURO
xxxxxxxxx