Najważniejszą cechą łódki zanętowej INFINITY PRO jest możliwość korzystania z wszystkich zaawansowanych technologicznie usprawnień jakie są na rynku bez potrzeby transportowania wszystkich elementów osobno. Sterowanie łódką INFINITY PRO odbywa się za pomocą kontrolera, w którym zawarte są wszystkie te elementy nie potrzebujemy dodatkowego stojaka z echosondą bo wszystkie odczyty wyświetlane są w zintegrowanym wyświetlaczu w pilocie sterującym.
Jakość wykonania i funkcjonalność łódki zanętowej INFINITY PRO, a przede wszystkim minimalizm sprawiły, że to bez wątpienia najlepsza seryjna łódka zanętowa w Polsce.
Pilot wyposażony w kolorowy wyświetlacz przekaże najdokładniejsze odczyty echosondy w całym spektrum kolorów co pozwoli jeszcze dokładniej odczytywać zapisy z echosondy i bez problemowo oszacować zróżnicowanie dna! Namierzanie ryb wszelkiego rodzaju nigdy nie było takie proste. Kolorowa echosonda w łódce INFINITY PRO wyznacza nowy standard jakości łódek w których wszystkie elementy znajdują się w pilocie! Muł, piasek, namułek, roślinność, korzenie, kamienie czy żwir? Od teraz wiesz gdzie łowisz!
Odczyty kolorowej echosondy w INFINITY PRO można śmiało porównać do odczytów z popularnych echosond jak Toslon.
1. Łódz powinna zostać wodowana dopiero wtedy kiedy zostaną dokręcone wszystkie ze śróbkadłuba. Użytkownik powinien sprawdzić też czy są obecne wszystkie uszczelki na śrubach zamykających kopułę nad akumulatorami
2.Pilot nie powinien mieć jakiegokolwiek kontaktu z wodą. (deszczem, rosą, mżawką itd) nie powinien też być zostawiany na zewnątrz a tym bardziej na ziemi.
3. Po każdej ukończonej dłuższej zasiadce użytkownik powinen:
– naładować baterie do pełna
– odkręcić gryf oraz pokrywę baterii nad akumulatorami
– odłączyć oraz wyciągnąć baterie
– poprzez obrót do góry dnem sprawdzić czy nie ma jakichkolwiek śladów wody wewnątrz.
– pozostawić łódkę do odparowania pary, która może tworzyć się przez kondensację.
Jakiekolwiek sygnały związane z nieprawidłowym działaniem łódki oraz śladami wody powinnyzostać natychmiast zgłoszone a łódz nie użytkowana tylko otwarta i pozostawiona do wyschnięcia.
4. W przypadku samodzielnej ingerencji i zerwaniu plomb gwarancyjnych – reklamacje nie będąuwzględniane.
5. Używanie innych baterii niż oryginalne – spowoduje utratę możliwości reklamacji.
6. Jakiekolwiek zmiany wewnątrz i zewnątrz łódki spowodują utratę gwarancji.
7. Ładowanie baterii innymi ładowarkami niż oryginalne – spowoduje utratę gwarancji.
8.Jakiekolwiek uszkodzenie mechaniczne kadłuba – spowoduje utratę gwarancji.
9. Łódź nie może być włączana bez podłączenia anten w pilocie i łódce.
10. Łódź nie może by włączona jeśli pilot nie został uruchomiony.
11. Z plecaka transportowego użytkownik powinen korzystać z pełną ostrożnością pomimo, żesą dodatkowo wzmocnione zawsze transportujemy go jak najbliżej ziemi lub zachowujemyostrożność przy zakładaniu ramion plecaka by w przypadku urwania się któregoś z ramion łódkabyła asekurowana przez drugie ramię.
12. W przypadku awarii sprzęt odbieramy od klienta za pomocą kuriera. Klient powinien zabezpieczyć łódkę zanętowa w oryginalny fabryczny karton lub odtworzyć poziom jej zabezpieczeń tzn. łódka spakowana w plecaku transportowym + gruby karton + wypełnienie(styropianowe/inny materiał ochronny) z każdej strony łódki + wzmonienia z kawałków kartonu.W przypadku gdy łódka zostanie wysłana w samym plecaku bez zabezpieczeń klient natychmiasttraci gwarancję na sprzęt niezależnie od uszkodzeń.
13. Łódka wysyłana na serwis powinna być doprowadzona do stanu czystości. W innym przypadkubędziemy naliczać opłatę dodatkową.
14. Przed wysyłką łódki na serwis prosimy o wydrukowanie oraz wypełnienie formularza zgłoszenia oraz zapoznanie się z aktualnymi zasadami serwisu dostępnymi na stronie infinityboat.pl / Formularz należy w formie drukowanej wrzucić do opakowania z lódką.
15. Stwierdzenie użytkowania nieoryginalnych baterii w łódce skutkuje utratrą gwarancji.
Gwarantujemy, że każdy z klientów otrzyma pełne wsparcie techniczne odnośnie użytkowania łódek zdalnie sterowanych oraz dedykowanych do nich akcesoriów. Każda łódka objęta jest pełną gwarancją producenta na okres 2 lat i oczywiście po zakończeniu tego okresu świadczymy także usługi serwisu pogwarancyjnego. Centrum serwisowe działa bardzo sprawnie więc w większości przypadków jesteśmy w stanie serwisować produkty w terminie do 14 dni roboczych.